miercuri, 30 septembrie 2015

Doamne, ce-ai de gând cu mine ca să faci?

Frig, durere și tristețe mută
vipera cu corn își suge prada
viața-i o paiață sadică și slută
singur beau paharul tragic de cucută
și-mi topesc în clipe destrămate saga

N-a ieșit nimic din desfrunzire
străzi flămânde-au inhalat copaci
ceața mi se-ntinde lacomă-n privire
nu mai am din sânge nicio știre
Doamne, ce-ai de gând cu mine ca să faci?

Ploaie rece de sfârșit de eră
se deschid prăpăstiile adânci
mi se zbate-n tâmple o himeră
mă învârt ca o cometă-n sferă
și mă-nghite marea sugrumată-n stânci

O să plec pe Marte fără călăuză
doar cu o busolă ruginită-n trup
în tăcerea nopții lacrima difuză
retopește-n sine câte-o stea confuză
plâng în mine îngeri îngropați în lut

Frig, tristețe și durere mută
frunzele cad moarte-n suflete-copaci
viața-i o paiață cu privirea slută
singur beau paharul searbăd de cucută
Doamne, ce-ai de gând cu mine ca să faci?


29-30 septembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu