luni, 28 septembrie 2015

Primul dintre învinși

Am obosit să alerg 
în această cursă de șoareci 
care este viața
Nu mai am motivație
morile de vânt m-au învins
M-au strivit 
plecările păsărilor călătoare
spre țările calde

Pe frontul intern
cucuvelele cântă 
În inimă
prăpăstii adânci se cască hulpave

Nu mai are rost să mimez absolutul
Am fost ucis demult
pe 23 iulie

Îmi pare rău că sufletul meu
a mai încurcat lumea pe aici

Vă rog să mă scuzați
dar sunt obosit
și nu pot să lupt
pentru mine însumi

Așa cum v-am mai spus
în acest război
am fost întotdeauna 
primul dintre învinși
Așadar
n-are rost să vă mai indispun
 cu tristețile mele

Pur și simplu
 nu mai am pentru cine
 să reinventez zborul
Păsările călătoare au plecat
din nou
în țările calde
iar eu nu am putut să le opresc
și nu voi putea niciodată
Eu sunt doar un om 
și am pierdut singurul război
pe care aș fi vrut să-l câștig.

Stingeți lumina
primul dintre învinși se retrage în sine





27 septembrie 2015 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu