luni, 2 noiembrie 2015

Iar mă rătăcesc, ca Ulise, prin mine

Astăzi am ajuns la data de 10 iulie.
În calendar e 2 noiembrie, dar sunt la a treia agendă
Doamne, am fost atât de aproape
să intrăm amândoi în legendă

Dar pe colile albe ale timpului
 nu scrii cu sufletul decât o singură dată
nu poți să-ți cumperi altă agendă
din viața ta predestinată

deși descoperi rănile adânci
ale clipelor nesfârșite, sublime
mâine va fi o nouă zi
și iar am să rătăcesc de unul singur
prin mine

Escaladez munții inimii, uriași
sunt singurul meu alpinist
prăpăstii în jur
bucăți abandonate de ferigă
și-un înger trist
inventat din prea multă tăcere
mi se pare că strigă

Năvălesc amintirile viitoare-n agendă
cât de aproape am fost, Doamne, 
să intrăm în legendă
Dar mi-au ciugulit sufletul 
niște păsări de pradă, străine
și iar mă rătăcesc, ca Ulise, prin mine


2 noiembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu