joi, 12 noiembrie 2015

Prin deșertul inimii

Am traversat deșertul
 și se mirau ochii de atâta nălucire
Mâinile-mi zburau invers prin văzduh
să deruteze corbii 
care-și făceau carnivore speranțe
că or să ia cina în trupul meu
cu o femeie frumoasă 
străbătută de solarele gloanțe

Am ocolit toate oazele de unde
 amazoanele prizoniere bănuitelor frumuseți
îmi dădeau SMS-uri cu numere ascunse
emoticoane pe care crescuseră bureți

Și se întrebau complotistele în cor
cine sunt și unde mă duc
de nu le văd fluturânde batistele
prin televizor?

Oare nu simt cum mă topesc
și mă prefac în neant?
Dincolo de linia orizontului
e timpul celălalt
unde eu nu voi mai fi singur
ci cu umbra mea
îmbrățișată de propria-i umbră, desigur

Dar nu m-am oprit 
și am mers mai adânc prin deșertul inimii
numai să fiu cu tine cât mai multe secunde
neștiind de ce și până unde

Oricum, la sfârșitul zilei, 
când se trage cortina nopții de lut
rămânem singuri
călătorind cu o corabie fără pânze
prin timpul pierdut


9-11 noiembrie 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu