vineri, 13 noiembrie 2015

Pantofii tăi cu toc

Îmi scapără-n sânge pantofii tăi cu toc
iubita mea absentă, din secolul trecut
și-n minte se aprinde definitiv un foc
să ardă depărtarea prin care te-ai pierdut

Pe străzi strivite-n suflet se-aude câte-un șlagăr
și în refrenul tainic sălbatică te-ascunzi
închis în mine însumi, definitivul lagăr
prin labirintul nopții lunatică pătrunzi

Și-n leagănul uitării ca o statuie greacă
mă chemi cu ochii umezi să devenim un cer
un tren plin de iluzii prin lacrimă-o să-mi treacă
și ruginește timpul sub masca mea de fier

Atât de mult, iubito, aș vrea să ne întoarcem
pe insula pierdută în marea unui gând
și-n viața viitoare magia s-o refacem
că ai venit târziu și ai plecat curând

Și-o să-și aducă aminte de odiseea noastră
lumina transplantată într-o baladă rock
și-am să mă uit la tine prin unica fereastră
a inimii în care pantofii tăi iau foc



12 noiembrie 2015



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu