luni, 11 ianuarie 2016

Corabia lui Magellan s-a vindecat de mare

Timpul și-a întins degetele și umbra lor
a țâșnit ca o rază din soarele aprins
De dorul depărtărilor
mi-am smuls sufletul din trup dinadins

Și l-am suflat ca un vifor cumplit
ce-și trece spaimele printr-o țeavă de trestie
Cei ce cândva s-au iubit
au privit în aceeași direcție

Am fost deportat pe corabia lui Magellan
eram avatarul  ”Santei Maria”,
mă purta în coarne de fum un elan
și-ți citeam în cafea bucuria

de-a călători prin sângele viscolit
de zăpezile unei ierni neștiute
În visul indefinit
se-amestecau parfumuri necunoscute

Am înconjurat lumea privind cum mor
îngerii răstigniți de călăii din umbră,
corabia se ducea ca un gând în decor
încercând să îndrepte o lume absurdă

Îmi creșteau nevăzute obstacole alpine,
trebuia să merg înainte ca s-ajung înapoi,
complicat a fost drumul spre tine,
imposibil e drumul spre noi

Poate cândva,-n călătorii bizare,
vom regăsi o foaie de parcurs,
corabia lui Magellan s-a vindecat de mare
și sarea prin aortă mi s-a scurs

Că-n ceasurile de magie clandestină,
când ne-încărcam cu dor de infinit,
ca un cocor răpus de-o violină,
spre absolut tot singur am privit


10 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu