vineri, 11 martie 2016

Am încuiat durerile într-un fluture

Când mi-au tăiat aripile 
și n-am mai putut să zbor
am pășit pe apă

Când adâncul a vrut să mă soarbă
am mers prin deșert
până când fata morgana 
mi-a întins mâna de nisip

Când setea de dreptate m-a pârjolit
m-am târât printre câinii războiului 
înainte

E singura direcție pe care o cunosc
Nici măcar Polul Nord
 nu m-a putut opri
chiar dacă mi-a criogenizat amintirile

Când mi-ai tăiat aripile
 și n-am mai putut să zbor
am pășit peste ape
dar sufletul se ascunsese 
în cea mai adâncă groapă
din ocean

Am încuiat într-un fluture toate durerile
și chiar dacă oglinda m-a înșelat
am păstrat toate iluziile în care am crezut
și am mers înainte

Oceanul mi-a deschis fereastra 
și m-a primit cu brațele deschise
Mi s-a strecurat în inimă
printr-o ușă secretă
și nu s-a mai întors niciodată


11 martie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu