vineri, 25 martie 2016

Cântecul inimii

Era o zi de vară, dintre veacuri extrasă,
Eram pierdut prin cosmos, iar tu erai frumoasă
Zâmbetul tău a fugit, târându-mă și pe mine
Pe-o insula misterioasă cu cetăți în ruine 

Atunci au înflorit toți macii de smarald
Îmi tremurau genunchii și ochii încă-mi ard
Eram așa de înalt, mai înalt decât zborul
Se schimba după culoarea inimii tale, decorul

Ne-am potrivit pașii într-un balans nou
Eu spuneam un cuvânt, tu-mi erai ecou
Mâinile s-au strâns una-ntr-alta grăbite
”Iubito,” ți-am spus după un veac. ”Da, iubite,”

Mi-ai răspuns în secunda de chihlimblar,
”Ce suntem noi pe pământ, așadar,
Întâmplări fragmentate de alte întâmplări
Căderi în păcat, înlunări, dezertări?”

M-ai privit mirată, ca un înger sedus,
Mâna de zăpadă pe buzele arse mi-ai pus
O mie de ani nu mi-ai dat răspunsul dorit
Și din suflet m-am scurs. Și ce mult te-am iubit


23-24 martie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu