duminică, 20 martie 2016

Și totuși, ochii albaștri ai lui Dumnezeu

Otrava și lumina se amestecă în sângele meu
prin care un șarpe de argint scrie poeme,
strălucesc în zăpada inimii ochii lui Dumnezeu
nu-ți mai sunt nicăieri, n-ai de ce te mai teme

Sunt fluturele amar prin aerul nopții plutind,
lovindu-se-n colțurile stelei polare,
aripile, spaime ascunse le prind și le-ntind,
dar nu întâlnesc alte aripi amare

E un joc al amintirilor strivite-n țărână
cu amintirile răzvrătindu-se-n ochiuri de aer,
umbra mea de pe mări inventate ființa-mi adună,
cu demoni de fum nici măcar nu mă-ncaier

Îi las să-mi toarne otrava temeinic în sânge,
să împlinească și-acel ultim blestem,
se aude în cer un înger cum plânge,
dar nu pot înapoi să-l mai chem

Și totuși, ochii albaștri ai lui Dumnezeu
ne privesc încontinuu prin vreme,
chiar dacă nicăieri nu-ți mai sunt eu,
mai există ecoul care scrie poeme


19 martie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu