joi, 31 martie 2016

Dintr-odată ecoul s-a izbit de inimă

Eu eram în tunelul timpului călătorind prin gânduri 
ca un călăreț singuratic
Aveam soarele-n față și mă izbeam de vânt
Mă împungeau sulițe nevăzute în coaste
Cercuri întâmplătoare mă legau de pământ


Cădeam ca o frunză răpusă, de plop exilat
în propriul trup ca-ntr-o haină murdară
Aerul se dădea grăbit la o parte
”Unde te duci?”mă întreba privirea amară


”Nicăieri!” i-am răspuns fără să-ntorc lacrima locuindă în ea
”Îmi plac prăbușirile! M-am obișnuit cu ele de atunci
de când universul meu de piatră și var
s-a scufundat în ochii tăi adânci.”


La capătul celălalt al mirării a apărut de undeva,
din văzduhul sugrumat de căderi,
o altă frunză bătută de brumă
”Hai cu mine!” mi-a zis, fără cuvinte,
”Hai cu mine!” a repetat. ”Unde?” ”Nicăieri.”


Dintr-odată ecoul s-a izbit de inimă ca un drug
și-n privire lacrima nesfârșită ca un șarpe s-a-ntins
Umbra și-a adunat hainele nevăzute
și a dispărut în ecou dinadins



31 martie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu