joi, 27 decembrie 2018

De parcă tu ai plânge și acum în mine

Mă dor ochii de tot amari,
din scorburi cad himere putrezite,
mă uit în mine zilnic și n-apari,
zăpezile sunt de tristeți strivite

Aș vrea să uit, să nu mai fiu ce sunt,
o inimă scăldată-n bălți de sânge,
să strig, să râd, să tac, să cânt
ca și cum tu în mine n-ai plânge

În mine au rămas bucăți din tine,
sunt soare și-ntuneric în același ceas,
mi-e rău de moarte, niciodată bine,
între noi doar amurgu-a rămas

Și mi-e dor să visez, și să zbor printre stele,
ca o cometă, ca un timp orbitor,
să vii pe urmele mele,
sfâșiată de gânduri, orbită de dor

Întinde-ți aripile de ceară, prelungi,
s-acoperi balastul vieții rămase,
să fii și mai frumoasă ca atunci
când mi-ai pisat tot cosmosul în oase

Și când cu greu mă mai ridic din spaime,
și nopțile de foc îmi par senine,
îmi curge sufletul prin haine
de parcă tu ai plânge și acum în mine


27 decembrie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu