duminică, 23 decembrie 2018

Nu-i loc decât de-o singură iubire

Să știi, dacă neștiutoare ești,
că nu ți-am spus nicicând povești,
că tu-mi erai așa duioasă,
și simplă-n tot, de tot frumoasă

Tot ce-aș fi spus în suflet țin,
că ar fi fost desigur prea puțin
la cum erai, la cum priveai,
tu, iadul meu, întregul Rai

Atât ți-am spus: să nu fii divă,
să-mi fii ediția definitivă,
că-n lumea mea strivită de umbrire
nu-i loc decât pentru-o iubire

Și am aflat, neștiutor cum sunt,
că nu am dreptul la cuvânt,
că tu atoateștiutoare ești
și-ți place să faci parte din povești

Și îmi erai așa duioasă,
și simplă-n tot, de tot frumoasă,
c-a trebuit să evadez din mine
să fie loc, iubito, pentru tine

Dar tu plecaseși printre flori
jucând în alte scene cu actori
ieșiți prin târg din orizontu-n ceață,
în loc de-adio, te-am iubit pe viață

Tot căutând ceva ce îmi lipsea
nici nu știam că timpul mă strivea,
că-n inima cât frunza de subțire
nu-i loc decât de-o singură iubire


23 decembrie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu