sâmbătă, 12 decembrie 2015

Cătușe de fum

Tu erai singura nenăscută pe pământ
pentru care aș fi rămas prizonier
în lanțuri ruginite de fum
sfâșiat de un timp efemer

Dar gândurile noastre s-au prăbușit
în ele însele
ca bucățile de sare, în retină pisate
Culorile, plânsele,
s-au scurs din curcubeiele drogate

Îmi face cu mâna Statuia Libertății
arestată în portul New York,
nu mai ești stăpâna cetății
și-n mine nu mai pot să mă-ntorc

Umblu așa, fără umbră, fără ecou,
spre o destinație imprecisă,
trupul e ordinarul cavou
pentru speranța ucisă

Cineva trântește ușile-n Univers
de-mi face țăndări amintirile,
prin mine e-un secol de mers
și tot nu-mi ajung răzvrătirile

Câteodată uit ce mai caut pe-aici
și din mine spre tine-aș pleca,
dar mi-e sete și tu te dezici
de odiseea mea

Sfâșiat de secvențe de ger
hologramele mă răpun,
ecoul mă leagă de cer
în cătușe de fum


12 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu