joi, 10 decembrie 2015

Cea mai cumplită boală

Cel mai mare defect al meu, 
cea mai cumplită boală,
 e că mă îndrăgostesc
în fiecare zi,
 de femeia ideală,
după cum bine știi

Mă predau necondiționat,
arunc în drumul spre pat 
toate armele.
Dacă am să fiu atacat,
mă apăr de sărutările tale
cu palmele

Trec anotimpurile prin mine 
într-o singură clipă
Ard ca un soare de iulie,
înfloresc, desfrunzesc, viscolesc,
zbor într-o singură aripă
și mă rănesc,
dar nu mă pot opri
să nu te iubesc.

Sufăr de când mă știu
de această nemaivăzută boală
ce-mi macină orizonturile
Mă îndrăgostesc doar de femeia ideală
și mă predau
pe toate fronturile

Dar nu știu de ce,
de câte ori se semnează tratatul de pace,
pe fantomaticu-i chip
clepsidra se îneacă de spaimă-n nisip.
Și ea în iluzie se preface.

Așadar, cel mai mare defect al meu
e cumplita boală
de-a mă îndrăgosti
 în fiecare zi
de iluzia ideală.


10 decembrie 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu