joi, 3 decembrie 2015

Și ne iubim în contratimp

În ziua-n care am iubit cu adevărat
am crescut atât de înalt
încât mă uitam la cerul meu 
de sus
și el se uita la mine, sedus
Cântau viorile inimii slow-ri
și moartea fugise de spaimă-n cavouri


Dintr-odată mi-au crescut aripi 
și am zburat
prin mine
deasupra unui aerodrom bombardat
Nu mă mai temeam de nimic 
eram Dumnezeu
iar ea plutea deasupra nevăzutului meu


Universul era un rinocer sugrumat
plângând pe prispa timpului
 dezarmat
Nu era nevoie de-o confirmare oficială:
eram lovit 
de-o epidemie mortală


Și nu înțelegeam 
de ce îngerii-și schimbă chipul
mi se părea o pulbere de aur nisipul

În acea zi
 marea se transformase-n femeie
și-o bântuia obsedanta idee;
să fac un cerc din cosmosul ei 
pătrat
Fiara-n secundă de dor a lătrat


Dar n-am reușit
 să transform pătratul în cerc
deși de-o mie de vieți tot încerc

Ea-i fixată-n alt secol
 cu-n ghimp
și ne iubim în contratimp...



29 noiembrie 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu