sâmbătă, 19 decembrie 2015

Până m-am pierdut

Trece peste noi pământul
șarpe nemilos
eu sunt roua, tu ești vântul
ce-mi plânge în os


Oare de ce se întâmplă
marile trădări
viața nu-i o farsă simplă 
decât uneori


Când ne cad de veghe gânduri
arse în furnal
pâinea se mănâncă rânduri
sufletu-i hamal


Care duce și tot duce
trupul de granit
către singura răscruce
unde a murit


chiar speranța cu decorul
care-o însoțea
răstignit pe cruce dorul
nu va mai putea


să agațe visul sacru
de un colț de cer
vinul este tot mai acru
și mai efemer


ori de câte ori în cană
stelele clipesc
inima este o rană
fiindcă te iubesc


Universul mă privește
cu genunchii rupți
sufletul la loc îți crește
dacă știi să lupți


Pentru această aparență
mulțumesc frumos
nu cerșesc deloc clemență
sunt un chiparos


peste care bate vântul
cuiele albastre
trece nemilos cuvântul
prin visele noastre


Și-n lumina din perfuzii
ninsă din trecut
mi-am amanetat iluzii
până m-am pierdut



19 decembrie 2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu