sâmbătă, 2 aprilie 2016

Ziua în care ne-am prefăcut în praf

Ziua în care frunza s-a sfărâmat în palmele tale
prefăcându-se-n praf,
a fost ziua în care îngerii ne-au părăsit

A fost ziua în care fără motiv
te-ai urcat în caruselul morții
și-ai uitat cât de mult te-am iubit

M-am prăbușit în mine 
cu toată noaptea din jur
Uitarea de sine, planurile de zbor,
îmi erau dizolvate
într-un amalgam de retrocedări 
și sperjur

Tu erai la celălalt capăt al luminii
ascunzându-ți opțiunile bizare,
alegerile, înserările, dezertările,
săpai în inimă ca-ntr-o ocnă de sare

Ziua în care s-au sfărâmat visele 
și ne-am prefăcut în praf
n-am crezut că vreodată voi ști-o
Te-ai destrămat ca o ceață
și-ai oprit timpul cu sărutul de-adio

Ai pășit desculță în lumea ciudată
unde n-ai să mai poți zbura cu brațele deschise
spre luna de ciocolată,
prin albastrul din mine, prin magie, prin vise


2 aprilie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu