joi, 28 aprilie 2016

Așază-te lângă mine



Așază-te lângă mine, iubito. Așază-te cum numai tu știi
Lipește-te, dezmiardă-te, umblă desculță prin casă

Tu morții din mine cu-n surâs îi învii
Lipește-te și pradă dorinței te lasă


Eu am să-ți spun un poem
Pe care nu l-am scris încă

Dar lângă tine, iubito,
Sunt o lumină în noaptea adâncă


Ți-l spun pe loc, numai ție, să fie doar al tău, totdeauna
Să nu ți-l amintești niciodată,

Dar să știi că-i acolo, când te privește luna
Transfigurată


Îți tremură trupul și brațul mi-l strângi
În semn de protest și plăcere

Iar eu te descriu, mă descriu și nu mă opresc
Mi-e teamă, iubito, de prea multă tăcere


Așază-te lângă mine, iubito, cum numai tu știi
Și ascultă cum îmi bate în inimă o bardă

Dar nu știu de ce atât de mult întârzii
Și-mi lași ochii-n zăpadă să ardă

18 aprilie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu