luni, 11 aprilie 2016

Nu era ea

Timpul și-a tras perdelele peste nesfârșirea
în care de teamă m-am ascuns
Eram un copac și nălucirea
cu toți demonii ei m-a pătruns

Nu înțelegeam viscolele ce-mi intraseră-n sânge
mușcând din zdrențele inimii izgonite demult
Nu înțelegeam de ce sufletu-mi plânge
și de ce refuz să-l ascult

Se părea că-s în plus pe planetă,
umbra-mi fugise ca un glonț în ecou,
căutam disperat aceeași cometă
să mă ducă la ea în halou

Și-ntr-o zi navigând ca Ulise
pe mările încuiate în sud,
am căzut peste mine din vise
și-am crezut că tu taci și din nou te aud

Dar a fost impresia falsă
a celui ce caută prin timpul pierdut
cenușa iubirii ce-n uitare se varsă
Și-atunci amintirea și mai tare-a durut

Dincolo de ușa închisă cu zgomot
un om de zăpadă deșertul intrigă
Se-aude cum bate în dungă un clopot
e clopotul care din mine te strigă

Am dat la o parte hotarul de ceață,
neantul deversat în inima mea,
și-am strigat ca-n ultima viață...
Mi-a răspuns cineva: dar nu era ea


11 aprilie 2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu