duminică, 3 aprilie 2016

Zbor prin inimă

Când ți-ai deschis brațele și ai zburat
eram acolo să-ți veghez zborul
locuiam în inima ta


De fapt ai zburat cu aripile mele
până ți-au crescut și ție aripile 
plămădite în mine


Te așteptam nerăbdător
de la începutul acestei lumi ireversibile


Și am zburat împreună
până am atins cerul cu degetele


Ne-am prefăcut în zbor
nu mai aveam chipuri
eram o zbatere


Când ai zburat prima oară fără mine
mi-am deschis brațele 
și am luat tot văzduhul în ele
să zbori prin inimă


Tu nu mai aveai aripi
dar eu am ținut avionul în inimă
să-ți fie plutirea lină


Ajunsă la capătul celălalt al secundei
ai reînvățat să mergi înainte


Eu încă mai zbor prin albastru
ca o emoție întâmplătoare


Aripile tale s-au întors înăuntru
și uneori vor să se smulgă
sfâșiindu-mă


N-am să le mai împrumut nimănui
niciodată



Când vine toamna 
și vezi pe cerul tău un cocor singuratic
făcând salturi mortale
să știi că zboară cu aripile mele
Fă-i un semn cu mâna
chiar dacă nu mai poți zbura



3 aprilie 2016




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu