duminică, 3 aprilie 2016

O călătorie inutilă printre umbre

Singurul lucru important de pe pământ e iubirea
în rest călătorim inutil printre umbre
trăim zadarnic

Atunci, 
de ce când sufletele pereche se regăsesc
fug în direcții opuse?

Lumea e un lagăr de concentrare imens
iar timpul 
e un Auschwitz al sufletului

Dar oriunde vei fi nenăscută, 
jumătate de inimă a mea,
te port în mine 
ca pe cel mai frumos cântec de iubire
Și când ai să te naști
 am să fiu în sfârșit întreg

Când ai să pleci, 
sedusă de gânduri sălbatice,
gânduri care nu sunt ale tale,
te voi purta în mine,
 vei fi carnea mea de zăpadă

Am să car doi oameni de lut 
până la sfârșitul timpului meu lumesc,
dar un singur suflet,
un suflet care trece dintr-un timp în altul
căutându-și jumătatea
până redevine întreg

Singurul motiv 
pentru care luăm formă și chip
e iubirea

Din păcate, 
înțelegem prea târziu adevărul,
preocupați să ne sfâșiem existența

Restul e o călătorie inutilă printre umbre


3 aprilie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu