luni, 4 aprilie 2016

Mă uit după ele cu ochii închiși

Zboară avioane pe cerul inimii
lăsând urme subțiri de zăpadă
Mă uit după ele cu ochii închiși
nu vreau să mă vadă

Oare așa zboară toate avioanele în aprilie?
Aruncă bombe,
împrăștie moarte?
Cândva întindeau distanțele dintre noi
strângându-ne și mai tare unul în altul 
eu-aici, tu-departe

Astăzi desenează cu creta
drumuri pe care nu mai pășește nimeni

Zboară pe cerul nesfârșit
și mă uit după ele cu ochii închiși
Nu se vor mai întoarce.

Nu se vor mai întoarce niciodată
și dintre nori 
nu vor mai coborî aceiași pasageri 
cu inima străpunsă
de bucuria revederii
de înlunări

Magia întoarcerii s-a destrămat
Avioanele fără reacție
aruncă sentimentele în neant
Văzduhul le înghite flămând
curând, prea curând

Mă uit după ele cu ochii închiși
până la lacrimi


3-4 aprilie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu