joi, 13 august 2015

Elegia mâinilor mele

Ochii tăi sunt în palmele mele
de fapt, fiecare palmă are câte un ochi incolor
printre degetele de fum, în crenele
nu există cătușe, inele
când de tine, iubito, mi-e dor

Și buzele tale de spaimă și rouă
locuiesc în palmele mele subțiri
dacă tresar se rupe absolutul în două
și n-am să-ți aud mirarea cea nouă
răpus de sălbatice năluciri

Când îmi strâng palmele laolaltă
și se-ntind prin ferestre de cer, nesfârșite
tu, iubito, nu ești decât altă
lumină din emisfera cealaltă
magia înlunării infinite

Și mă uit în oglindă pierdut
și-n mine te văd tot pe tine
mâinile nesfârșite de aer și lut
le-nchid într-un ultim sălbatic sărut
cu-nverșunările tale canine

Nu știu dacă e timpul sortit 
să mă sfâșie perfidele fiare
dar prin molozul de aur topit
mâinile mele și-n vis te-au iubit 
ca pe-o lună îmbrățișată de mare


13 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu