luni, 3 august 2015

Singur pe țărm

Orizontul e gri-aprins
pescărușii sunt virgule zvârlite pe cer dinadins
Bate o briză rece și-o spaimă prin secundă îmi trece
Mareele aduc caracatițe moarte la mal 
sufletul meu s-a încuiat cu un lacăt în vuietul infernal
Nu-mi mai curge luna albastră prin sânge
marea asta mă cheamă în ea sau mă plânge?
Nici ea nu știe, desigur
de ce nu mă înec dacă sunt așa de singur
Poate pentru că acești pescăruși
țin ascunse cheile mării.Seduși
zboară cu vântul în gheare, plutesc, se-nvârtesc
sunt virgule puse de copii cerului pământesc
Sau, poate, mai știi
ochii mei sunt morți iar caracatițele, vii

În larg, un vapor și-aprinde toate luminile
probabil sunt visele pe care străinele
le-au abandonat într-o noapte de sare
Eu stau singur pe țărm ca un semn de întrebare


2 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu