luni, 3 octombrie 2016

E un cântec de dragoste acesta


E un cântec de dragoste acesta
e un cântec de somn și blestem
iubito, îmi pare că noaptea
cu tine deodată-i mai crem

Hai să-nghețăm iarăși clipa
în care întâi ne-am văzut
toamna-și strivește aripa
iar eu mă topesc sub un scut

Poate cobori într-o seară din Marte 
cometele vin dezgolite de vis 
că-n ruinele vieții scăldate în moarte
ora astrală pe rută s-a-nscris
 
De unde să stingem lumina
și unde în suflet să-mi stai
a cui să rămână hipnotică vina
de-a fugi fără umbră din rai?

Iubito, acesta-i un cântec
de dragoste arsă pe rug
și-n noaptea eternă mă spintec
prin spinii de care tot fug

Poate-o să vii când se poate
pe dâra de rouă și sânge
să dai la o parte din toate
femeia ce-n inimă-mi plânge


3 octombrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu