vineri, 19 februarie 2016

Eu sunt lângă tine, dar de fapt nu-s (de) aici

Tu ești lângă mine, dar ești, totuși, departe...
Eu sunt aici, dar sunt din alt veac
Și-n oglinzile timpului sparte
Tu-mi ești boală fatală și leac.

Se-ntind emisferele cerebrale
Conectându-se la un fluture gri.
Din alte emisfere boreale
Poate-ai să te-ntorci înapoi, într-o zi...

Se trage la suflet zăvorul de piatră
Îngropat sub munți nesfârșiți de uitări,
Nu mai știu de ce noaptea mă latră
Și la țintă mă iau vânători.

Sunt demonii strecurați prin orchestră
În sângele verde de-atâta otravă,
Pe unde-o statuie de sare, ecvestră,
Își caută iubirea de zăpadă.

Și parcă ești lângă mine, dar nu te văd,
Vântul mă bate în cuie cu-n bici,
Nu m-auzi când te strig prin prăpăd-
Și sunt lângă tine, dar de fapt nu-s (de) aici...


19 februarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu