miercuri, 3 februarie 2016

Te-ai mirat descoperind iubirea

Te-am luat de mână și ți-am arătat albastrul.
Ți-am spus: să nu-ți fie teamă de margini,
iubirea mea nu are limite.
Doar câteodată, 
când privirile tale sunt pierdute, 
 se îneacă în tăceri adânci.

Te-am luat în brațe 
și te-am zburat până în inima mea:
Nu-ți fie teamă, ți-am spus,
n-o să ne prăbușim dacă o să mă ții de mână.

Ți-am cules lacrimile încuiate
în spatele unui surâs trist
și le-am amestecat cu ale mele:
O să fie un cântec! ți-am spus,
o să-l cânte inima mea.
După ce-ai să-l asculți n-ai să mai plângi.

Ți-am împrumutat visele și le-am colorat
să nu mai vezi viața în alb și negru.
Te-ai mirat descoperind  iubirea.
Nu știam că pot să iubesc așa, mi-ai zis,
și ai plecat pentru totdeauna.

Câteodată îmi iau umbra de mână 
și rătăcim prin golul pe care-l respir.

Când deschid ochii înțeleg că îngerii,
 care călcau cerul fără teama de margini, 
s-au sinucis din prea multă iubire


3 februarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu