duminică, 28 februarie 2016

Mi-e Basarabia o rană-n cerul gurii

Îmi arde Țara-n sânge ca un foc,
Mi-e Basarabia o rană-n cerul gurii,
Și nu mai e pe lume niciun loc
Necotropit de hăurile urii.

Triștii irozi vor capete pe tavă,
Botezători cu aripi vin din cer,
Curge prin mine țara ca o lavă
Descătușând Siberia de ger.

E un război fără prizonieri
Asaltu-acesta pentru reîntregire,
Vom fi din nou ce-am fost și ieri
Căci Tricoloru-i singura iubire

Ce nu se sfâșie-n cruzimi de vânt,
Ca o corabie uitată-n mare,
De-avem o țintă pe pământ
Aceasta-i România Mare.

Oricâți haini ne-or strânge gâtu-n jug
Și ne vor trage sufletul pe roată,
Noi vom ara prin inimă cu-n plug
Că-n inimă e România toată.

Tot sun în trâmbița iubirii:
Veniți să-ntoarcem Basarabia la loc!
E ceasul dezrobirii și-al Unirii,
Îmi curge Țara-n sânge ca un foc.


28 februarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu