sâmbătă, 27 februarie 2016

Ora inexactă a iubirii

Nu trebuie să îmbrățișez luna 
ca să-ți simt inima bătând.
Nu trebuie să te caut prin Calea Lactee
să iau planetele înc-o dată la rând.

N-am nevoie de telescop; 
mă uit prin mine și văd
cum supraviețuiești iubirii mele, 
ca un vânt măturat de praful din stele.

Ești chiar aici, străino, 
în trupul meu de piatră
și-mi strivești timpul nevăzut
din care amintirea mă latră.

Îmi sorbi aerul cu nepăsare
și mă-ngropi în vise amare.

Să te văd, să-ți simt lipsa, 
nu trebuie să mai merg nicăieri.
Ești aici, o candelă-n vânt 
bătută într-un cui ruginit,
de ziua de ieri. 

Din suflet curge înserarea, 
dar, 
niciodată,
nimic nu mai poate fi cum a fost
în lumea cealaltă.
Chiar dacă, 
într-o altă viață întâmplătoare,
pradă uimirii,
o să-mi auzi inima bătând
ora inexactă a iubirii.


26 februarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu