sâmbătă, 14 martie 2020

NUMAI ÎN SEARA ASTA LASĂ-MĂ SĂ PLÂNG

Numai în seara asta lasă-mă să plâng,
te-ai reîntors, iubirea mea, la mine,
din suflet lacrimile curg
printr-o cetate în ruine

Numai în seara asta lasă-mă așa,
nu mă împăca și nu rosti cuvinte,
încuie-te de tot în umbra mea
cu lacătul de frunze dinainte

Numai în seara asta lasă-mă, te rog,
să plâng și să îmi fie dor de tine,
să mă îmbăt de tine ca de-un drog,
că te-ai întors, iubirea mea, la mine

Numai în seara asta nu mă alinta
și nu clădi castele din confuzii,
și lasă-mă așa și nu mă împăca
să fiu prizonierul marilor iluzii

Numai în seara asta lasă-mă să plâng
că te-ai întors din zările deșarte,
cad flori de tei la mine-n gând
și lasă-mă să plâng întreaga noapte...

29 mai 1992

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu