duminică, 28 decembrie 2014

Brâncoveanu către fii

Fiii mei, îngerul morţii,
coborât pe scara sorţii
vrea în braţe să ne frângă
şi în ceruri să ne strângă
Vrea să ne ridice-n furci
dacă nu ne facem turci,
cinstea să ne ia, credinţa,
să ne ducă-n iad fiinţa
să-l trădăm pe Dumnezeu
Fiii mei, e ceasul greu
dar o să murim bărbaţi
şi-o să trăim neîntinaţi
Fiţi creştini, nu fiţi barbari,
nu ne-mbrăcăm în şalvari,
împreună, acolo sus,
o să fim lângă Isus
Nu e sabie să taie
flacăra ce-arde-n văpaie,
Dumnezeu atotputernic
ne aprinde luna-sfeşnic
să avem pe drum lumină
Jertfa fie-vă senină
pentru neamul românesc
cei ce mor în veci trăiesc
Ne spălăm viaţa în sânge,
Ţara Românească plânge,
zboară-n cer păsări măiastre
ducând dorurile noastre
de creştini, nu de milogi,
c-am zidit de la Potlogi
pân' la Sâmbăta de Sus
catedrale lui Isus
Astăzi dulcii mei copii
vom pleca dintre cei vii,
dar vom fi nemuritori,
nu murim de două ori
Mateiaş, vrei să trăieşti
în raialele turceşti 
Ţi-e frică de absolut,
eşti prea mic să fii pământ ?
Hai, păstrează-ţi cumpătul!
nu ne vindem sufletul,
suntem creştini şi români,
n-avem cuget de păgâni
-Doamne, fie voia Ta,
credinţa nu mi-oi trăda...
Eu vreau ca să mor creştin:
loveşte, liftă, în plin...
13 august 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu