duminică, 28 decembrie 2014

Elegia amintirilor viitoare

E o zi cum n-a mai fost niciodată
Îngerii au ochi şi inimă de fată
Fluturii zboară înapoi în istorie
Pe umărul stâng îmi cântă o prigorie.

Respir printre brazii căzuţi sub ninsoare
Am evadat din propria închisoare
Mă rotesc în retina vulturului stingher
Urmele mele lipite-s de cer.

Inima mea uitată-i pe lună
Îngerii strigă, nopţile prime răsună
Ecoul se-ntoarce pe sub umărul stâng
E o zi cum n-a mai fost nicicând.

Mi-e dor de mine, copil visător
Aş zbura înapoi, dar nu mai ştiu să zbor
Simt paşii de dans ai vieţii trecute
Am înălţat steagul pe multe redute.

Dar n-am strigat niciodată victorie
Să nu trezesc fluturii din istorie
Caut în amintirile viitoare
Urmele patriei nemuritoare.

Proscris mă întorc către stele
Cu toate desfrunzirile mele
Îmi oglindesc chipul cu îngerii laolaltă
E o zi cum n-a mai fost niciodată.

Mi-amintesc. Sfios ca un fulg
Vântul mă destrăma în amurg
Zburam către Raiul meu sincer
Nu plângeţi. Am aripi de înger.
5 noiembrie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu