duminică, 28 decembrie 2014

De fapt, îngerii cântă

Eram la revolutie, în 25 decembrie 1989
Gloanţele în urma mea se zbenguiau
Mă strângea copca
Înghetaseră iluziile
Era un cer fumuriu
Pe care mărşăluiau oamenii fumurii
Ieşiţi din fabrici de chibrituri
Scăpărau
Eu cine eram ?
Soldatul necunoscut
Jucând într-o dramă
Roluri secundare
Pe vârful picioarelor
Păşeam cu atenţie
Să nu trezesc îngerii
Să mă zboare
Şi din secvenţele episodice
Jucam cu frică începutul
Dar pipăindu-mi sentimentele
Am trezit indiferenţa
Am mângaiat Kalaşnikovul A.P 0396
Si făcându-mi vânt cu pleoapele am zis;
E o chestiune de onoare
Si o sa rezolvam între noi si frica asta
Eram la revolutie
Era seară
Îmi coseam amintirile în veston
Să nu mi le fure careva
Vreun  nenorocit din plutonul de executie
Am scăpat câteva pe jos
Printre bocancii camarazilor
Le-am ridicat cu demnitate
Le-am şters de praf
De mic am fost sclavul onoarei.
Dintr-o dată un cârd de gloanţe
S-a năpustit  din ecranul televizorului
Ceauşescu a fost împuşcat
Ca un câine
Aveam 18 ani
Şi am învăţat ce este onoarea
De la bătrânul preşedinte
Înveşmântat în gloanţe
Pe stăzile oraşului
Plângeau îngerii.Era Crăciunul
La Televiziunea Romana libera s-a facut o ultimă precizare:
De fapt îngerii cântă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu