duminică, 28 decembrie 2014

Nesupus

Nu m-am sfârşit. Nu încă
Simt sub picioare dansul caprelor negre pe stâncă
Zborului vulturului liber îmi frământă în trup
Duşmanii neamului au urmele colţilor mei pe gât.

Sunt lupul tânăr de pe stindardul dacilor cu patria ruptă
Pentru Basarabia şi Bucovina voi merge la luptă
Sabia nu-mi este o povară în mână
Inima îmi bate năvalnic pentru Naţiunea Română.

Nu m-am sfârşit, nu m-au pus cu botul pe labe
Nu-mi tremură genunchii sub copitele iepelor pur-sânge arabe
Sunt mândru că duc povara gloriei trecătoare
Pe sub ploaia nesfârşită de gloanţe barbare

Fac un pas mai în faţă : sunt nesupus
Mai există credincioşi ce m-ascultă ca pe Iisus
Doamne, te implor, iartă-mi blasfemia
Dacă nu poţi pe mine, iartă România

Că e Grădina Maicii Tale şi e jefuită
La drumul mare de fiarele însemnate cu ochii de ebonită
Eu merg mai departe îmi urmez  Credinţa
Neamului acesta  o să-i aducem Biruinţa.

Sunt nesupus răului, nedreptăţii înfiorătoare
Armatelor străine ce ne calcă sufletul în picioare
Ce ne transformă zilnic în popor de slugi umile
Sunt neînvins şi liber ca un tanc pe şenile.

Auziţi cum tropăie prin păduri nesfârşite cerbii carpatini
Pe copite au mesaje transmise de primii români
Coarnele le vedeţi cum împodobesc ramurile stejarilor
Vine vulturul liber: vă sunt zilele numărate barbarilor.

Aţi vrut să osândiţi milioane de români neîntinaţi
Dar aţi uitat că suntem rupţi din Munţii Carpaţi
Avem chip de îngeri, de îngeri stăpâni
Noi, vulturii tineri şi urşii bătrâni

Vă dăm cât de curând din ţară de-a dura
Că prea aţi întins coarda şi-aţi întrecut măsura
Aţi crezut că românismul s-a sfârşit. Nu încă
Ascultaţi dansul liber al caprelor negre pe stâncă.

Rezistăm eroic respirând prin munţii străbuni
De noi au nevoie milioane de români
Copiii nenăscuţi sunt dependenţi de noi
Un popor nu există dacă n-are eroi.

Eu n-am pierit.În stâncă
Rădăcina mea e mult prea adâncă
Mai am destule de făcut, de iubit, de spus
Sunt vulturul tânăr. Neînvins. Nesupus.
2 martie 2009


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu