sâmbătă, 29 septembrie 2018

Cântec (Dacă vrei ca să vii)

Dacă vrei să vii, vino acum
sau nu veni deloc,
voi fi stea, voi fi fum,
om fără noroc

Numai tu poate știi
de ce mă doare apusul,
de ce dimineața
bucurie mi-e plânsul;

ce blestem mă apasă,
ce demon mă chinuie,
de, în mine, iubirea de tine,
infinită-i și dăinuie

Numai tu nu auzi,
numai tu nu înțelegi
că din toamnele lungi
ai putea să culegi

ochii mei, gura mea
și tot sufletul trist,
numai tu nu mai știi 
că sunt viu și exist

Dacă afli adresa mea
dă-mi un semn,
locuiesc pe o stea
într-o scoică de lemn

Și în nopțile reci
ale iernii polare,
o să-ți măture drumul
o stea căzătoare

Dacă poți să o strângi
o secundă la piept,
o să știu că sunt viu
și în cosmos te-aștept

Dacă vrei ca să vii
mă găsești într-un loc
unde timpul e fum
și iubirea-i noroc


29 septembrie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu