duminică, 16 septembrie 2018

Unde să fugim


Lucrezi pe viu la suflet cu dalta
Ce s-ar întâmpla dacă am călători în Malta
Într-un concediu fără plată, autoimpus,
S-ar supăra îngerii de sus?

Dar dacă am dispărea pe o insulă exotică
Aproape dumnezeiească, evident erotică,
Unde abilitățile mele de supraviețuitor
Te vor face sa-mi zâmbești îndatoritor.
Sa nu mai existe timpul,sa se comprime,
Sa ne trăim în sfârșit zilele noastre sublime.

Și-n junglă aș dispărea de n-ar fi anaconde,
Mi-e teama de ele, sunt prea lungi și prea blonde.
As fi în siguranța printre ursii polari,
Eliberat de frig, încastrat în ghețari.

Sau ce ar fi de ai veni pe insula mea interioara
Luminata perfid de steaua polara,
Locuita de cerbi alergând printre alte
Minuni răscolite, pretexte de Dante.

Eu încă mai pot să stau pe un cot
Pozându-ți, dar trupul e-n fierbere tot
Și parca ar fi de acord să plece cu tine în Malta,
Să-ți termini lucrarea cu ochiul și dalta.


21 aprilie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu