joi, 16 iulie 2015

DAR DIN INIMA TA N-AI SĂ POȚI SĂ MĂ SCOȚI

Poți să-ți astupi urechile 
ca să nu-mi mai auzi șoaptele
lacrimile cum se preling
nici măcar pașii 
ce-n secundă ca un elastic se întind

Poți să-ți acoperi ochii să nu-mi 
mai vezi surâsul de om trist
cum alunecă printre lumi
ca un șarpe drogat
poți să reinventezi o poveste
în care eu nu exist
și nu ți-am fost predestinat

Poți să-mi ștergi urmele de pe nisip
trăgând marea din privirea ta peste ele
ca o fiară părăsită de propriile-i vise
poți sfâșia tristețile mele

Poți să chemi norii 
peste secvența albastră de cer
pe unde am dezertat împreună
zeiță orfană și zeu efemer
cu domiciliul instabil pe o lună
cu dinții de fier

Poți să negi c-am venit dintr-o altă viață
și te-am trecut în brațele mele de aer balustrada
că ai văzut cum în ochii mei
a luat foc zăpada
și ca pe-o licoare otrăvitoare
nu te-ai putut opri să mă bei

Poți să-ți astupi urechile să nu mă auzi
poți să-ți acoperi ochii să nu mă vezi
poți să mă-ngropi poți să m-acuzi
poți să-ți împrăștii gândurile într-o mie de părți
dar din inima ta n-ai să poți să mă scoți



16 iulie 2015



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu