joi, 27 februarie 2020

DE FERICIRE ÎNCĂ POT SĂ PLÂNG

Mă căutam și nu dădeam de mine,
mă preschimbasem în risipă,
uitasem că există și iubire
și mă târam în singura aripă

Luptam fără să știu cu timpul meu
mult prea grăbit mă îndreptam spre moarte,
surâsul atârna de curcubeu
și de lumină navigam departe

Uitasem totul ca să nu mai simt
cum mă transform în pagină de carte,
credeam că nu mi e iubire și că mint
poeții orbi în cântecele sparte

Nu mai știam adresa din cuvinte, 
corabia mă tot izbea de stânci  
pe insule pierdute-n minte 
erai și mai frumoasă ca atunci

Dar din suprema răstignire
m-a coborât luceafărul divin,
m-am reîntors cu fața spre iubire
mai fericit ca un nebun sublim

Zăpada a acoperit pământul,
de fericire încă pot să plâng,
aud tăcerea cum o bate vântul,
surâd ca o lumină în amurg...


3 ianuarie 1992



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu