joi, 27 februarie 2020

MĂ DOARE SUFLETUL DE-ATÂTA DEPĂRTARE

Mă doare sufletul de-atâta depărtare
și ochii dor de atâtea fantezii,
eu sunt poetul care moare
pe-acordurile primei simfonii

Mă doare sufletul de-atâta depărtare
și noaptea de atâtea stele,
pe unde ești frumoasă floare?
îmi umblă sufletu-n atele

Mă doare sufletul de-atâta depărtare
și trupul de atâta neputință,
scriind cu sânge ultima scrisoare
mă tem să redevin ființă

Mă doare sufletul de-atâta depărtare
și ochii dor de-atâtea lacrimi,
se-neacă-n țărmuri cea din urmă mare,
plâng pescărușii răstigniți de patimi

Mă doare sufletul de-atâta depărtare
și inima de-atâtea mii de volți,
mă doare curcubeul ce răsare
din toate florile de colț

Mă doare sufletul de-atâta depărtare 
pe mări pierdute inima plutește,
călătorește înapoi în soare 
și-mi bate-n piept dumnezeiește...

7-8 ianuarie 1992 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu