miercuri, 19 februarie 2020

Te rog, iubito, nu deschide ochii

De data asta soarele va arde
tot sufletul ce-a rătăcit pe drum,
n-o să rămână niciun semn de carte,
ne-om risipi definitiv în fum

Va ține despărțirea pân la capăt,
în lumea aceasta nu ne-om mai vedea,
voi încuia lumina cu un lacăt
să nu mai pot ieși din viața mea

Și am să uit definitiv ce-am scris
pe suflet cu-nsetatele stamine,
promite-mi c-o să vii cândva în vis
să-ți iei durerea ce-ai uitat-o-n mine

Să-ți fie bine în această lume,
păstrează ce nu-ți face niciun rău,
când am să plec definitiv în hume,
voi fi, cu siguranță, doar al tău

De-ai să mă vezi prin desfrunziri de rochii,
curgând pe vadul vieții de proscris,
te rog, iubito, nu deschide ochii
să nu mă prăbușești din vis...

18-19 februarie 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu