joi, 16 aprilie 2020

SE-ALEGE PRAFUL DE ETERNITATEA MEA

Costă prea mult moartea, prea mult costă, 
n-am curaj să strig că-n urna grea
sentimentele se revoltă
și se-alege praful de eternitatea mea

Scumpe sunt cuvintele pe panglici,
viața s-a scumpit fără motiv,
sufletul se zbate sufocat de paznici,
visul de pe urmă e un laitmotiv

Rănile adânci se-ngustează-n zbor,
mă strigă câteodată frumoasele,
și-atunci mi se face mai dor,
aripi nesfârșite-mi redevin oasele

Voi zbura lăcrimând către stele,
vultur rănit căutându-ți oglinda,
va veni pe urmele mele
prin ninsori apocaliptice, colinda

Și-atunci de ce mă tem de neființă?
Voi fi ce-am fost, aromă de cafea,
de-atâta frământare și dorință
ai să mă verși înainte de-a mă bea...

februarie 1999/15 aprilie 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu