marți, 21 aprilie 2020

STRĂINUL OCROTIND COPACI..

Îmi tremură în sânge spaima rea
ca o copilă ce-a fugit de-acasă,
pe unde ești pierdută, draga mea?
sunt numai eu cu fluturii la masă

Peste-o secundă-n care ai să taci
o să rescriu pe suflet vechi poeme,
eu sunt străinul ocrotind copaci,
nu mă cunoști, deci, încă, nu te teme!

Dacă ți-e dor de îngerul din carte
pe care l-ai ucis premeditat,
îl vei vedea, desigur, după moarte,
s-a spart oglinda-n care te-ai uitat

Se poate să îți fie dor fără motiv,
să-ți bată inima semnale de alarmă,
să nu te temi, e-același laitmotiv
ce îngerii luminii îi dezarmă

Și s-ar putea, când plouă mult afară
cu flori de tei, lipsite de stamine,
întreaga existență să te doară
și să îți fie, totuși, dor de mine...

21 aprilie 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu