vineri, 10 aprilie 2020

IUBEȘTE-MĂ CU TANDREȚE

Când culegi o floare de cristal
și o ții minunându-te în palmele tale
ai grijă să n-o scapi
să n-o lovești de viscole,
s-ar sparge și ar sângera 
cu siguranță

Atunci ai putea strânge cioburile,
dar niciodată nu vei reuși
să recompui întâia aromă

Totul ar fi schimbat
și din rănile sticlei
ar curge
râuri de lacrimi

Când cuegi o floare de cristal
n-o ascunde în noapte,
ar fi în mare pericol
Când o vei căuta
o vei găsi-o tare singură
și departe
Ai grijă să nu faci asta!

Floarea de cristal pe care ai visat-o
închide-o în inima ta
Poartă-te întotdeauna ca-n prima clipă,
privește-o cu același surâs
și n-ai să-i simți cioburile
niciodată

Iubește-mă cu tandrețe,
nu forța niciodată nota,
viața oricum e prea complicată
Ia-mă așa cum sunt
și vei fi fericită

Știi bine că nu sunt un om rău,
sunt un pic mai complicat 
decât ceilalți
Adesea trec prin momente dificile
dar tu nu trebuie 
să intri în panică 
Fii permanent lângă mine
și iubește-mă cu tandrețe
Atunci am nevoie de tine
Numai așa lucrurile vor reveni
mai repede la normal
și tu mi-ai sorbi surâsul fericită

Când ai norocul să găsești o floare de cristal
și o ții minunându-te în palmele tale,
iubește-o cu tandrețe
și-ai să simți
că atingi cerul cu degetele...

13 februarie 1994

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu