duminică, 5 aprilie 2020

PĂSTREAZĂ IUBIREA ÎN VIAȚĂ

N-am să înțeleg niciodată 
de ce toate drumurile sunt închise
N-am  să înțeleg niciodată 
de ce sunt atâtea gări
Orice poveste pare atât de minunată
și-ntr-adevăr ar fi
dacă n-ar exista finalul

Tu, iubita mea, să nu mă crezi niciodată,
pentru că dincolo de mine
există iubirea
și legile ei sunt implacabile

Dar cu toate acestea,
orice s-ar întâmpla, 
oriunde și oricând ,
chiar dacă voi fi departe,
tu păstrează iubirea în viață
Ascunde-o în inima ta
și chiar dacă vei plânge
într-o zi te vei întâlni
la marginea ochilor albaștri
cu o carte deschisă
în care ai să-ți găsești lacrimile
preschimbate în flori

Orice s-ar întâmpla
și oriunde vei fi,
oricâte lacrimi vei fi vărsat,
tu nu uita că exist
și păstrează iubirea în viață
Ascunde-o în inimă
chiar dacă adeseori simți
că lumea se prăbușește

Eu nu înțeleg de ce toate drumurile
se sfârșesc într-o zi,
dar știu că fiecare gară
e pavată cu lacrimi...

31 mai 1993
text înregistrat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu