duminică, 5 aprilie 2020

TE ROG, NU PLECA...

Ești o fată bună și
Sper ca toate visele să și se împlinească.
Mă gândesc adeseori la tine,
Am auzit atâtea despre tine
N-am de gând să te mint,
Vreau să cumpăr cerul pentru tine.
Tu mi-ai ascuns inima.
Mă iubești, iar eu nu pot trăi fără tine
Dar am greșit

Refren:

Te rog, nu pleca!
A fost o greșeală ,
E numai vina mea.
Îmi pare rău!
Te rog, rămâi!
Amintește-ți că ai fost iubită cu adevărat!
Îmi pare rău că s-a întâmplat așa,
Dar te iubesc
Și sufăr. 
Te rog, te rog, nu pleca!

Inima și-a schimbat direcția?
Vrei să-mi plătești pentru greșelile mele?
Am pierdut.
Este ceva ce n-ar fi trebuit să-mi scape.
Am sperat că nu te superi,
A fost un accident;
Iubirea mea e o stradă cu sens unic.
Ai răbdare cu mine, te rog,
Și vom fi fericiți.
De ce plângi?

Refren

1 aprilie 1993
text înregistrat în limba  română și limba engleză

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu