duminică, 5 aprilie 2020

PREA TÂRZII SUNT LACRIMILE TALE

Atâtea zile au rămas în urmă
Să ne-amintească de iubire.
Amintește-ți că ai fost iubită cu adevărat.
Când nu ai fost aici
Am vărsat o mare de lacrimi
Care a curs în râu nesfârșit către tine.
Am plâns aici
Când ai fost plecată departe.
Nu vreau să plângi acum,
Nu vreau să te întorci.
Te iubesc, dar e prea târziu să te întorci

Refren:

Nu plânge, iubirea mea, acum,
Numai tu ai greșit.
Ești singură cu greșelile tale.
Acum ești o amintire iubită. 
Nu plânge, nu plânge, iubirea mea!
Ești singură cu lacrimile tale
Și numai tu ai greșit
Nu pot să-ți mai dăruiesc inima, e prea târziu,
Prea târzii sunt lacrimile tale

Îmi pare rău că s-a întâmplat așa.
E vina ta, numai a ta.
Îmi pare rău, dar nu pot să mă întorc,
Îmi pare rău că nu pot fi cu tine.

Tu suferi, poate - e târziu
Și regret că nu pot fi cu tine.
E vina ta, numai a ta,
Îmi pare rău, dar nu mă pot întoarce
Și prea târzii sunt lacrimile tale...

7 mai 1992
text înregistrat în limba română și limba engleză

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu