sâmbătă, 25 noiembrie 2023

NU MĂ TREZI DIN VIS

Nu mă trezi, vreodată, iubita mea, din vis,

că te iubesc cum n-am iubit pe nimeni,

ne ninge cu petale din marele abis

și suntem pe planetă nesăbuit de tineri


Și-mi cresc sub piele frunze și în retină flori,

întinzi prin somn privirea ce la desfrâu îndeamnă,

în zori de zi, iubito, nu vreau să mă omori

chiar de m-ai condamnat definitiv la toamnă


Și parcă-i prea devreme să vină desfrunzirea,

nu vreau să renunțăm la stările fecunde,

în amintire fluturi sărbătoresc iubirea

și-n inima pierdută surâsul tău pătrunde


Și suntem pe planetă nesăbuit de tineri,

ne ninge cu petale din marele abis,

se-aude telefonul, dar nu răspunde nimeni,

nici îngerii nu vor să mă trezesc din vis.


25 noiembrie 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu