joi, 23 august 2018

Aripi de ceară

Mai întâi m-a izbit o lumină,
tăia fâșii din sufletul meu 
și
le întindea sub drezină

Doamne, ajută-mă să fac din ele un drum
pe care să calce de acum înainte
femeia de fum,
ascunsă la mine în minte

Așa m-am rugat,
poate cineva din golul din jur
avea să m-audă
și va reuși să împiedice 
alte călătorii prin lumea nudă,
incapabilă prin resemnare
să deretice

Îmi creșteau și se topeau aripile de ceară,
un sentiment de neputință
mi-apăsa cărarea de stea,
aș fi vrut s-o-mbrățișez ca un vultur,
s-o lipesc definitiv de inima mea

Distanța dintre bătăile inimii
era o dungă subțire de ceață
prin care se zăreau îngerii
încuiați în propria viață

Până la capătul lumii și încă o zi
dor ninsorile dinadins,
și nu vom ști niciodată de ce
tristețea-ntre noi ca un șarpe s-a-ntins

Mai întâi s-a tăiat întunericul în privire,
fâșii de suflet s-au luminat instantaneu,
sub masca vieții noastre e iubirea
de care-am tot fugit, și tu, și eu

Și-atât de-adânc și-atât de tare doare
tot ce se-amână-n viața viitoare...


21 august 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu