sâmbătă, 11 august 2018

O să te iubesc cum n-ai mai fost vreodată

O să te iubesc cum s-a-ntâmplat de atâtea ori
în toate viețile parcurse împreună,
și chiar dacă mă doare uneori
te voi iubi și când vom fi țărână

O să te iubesc cum am promis
când dinspre mine șiroiau cuvinte, 
să retrăiești întâiul vis,
tu, cea frumoasă și cuminte

O să-mi fii prizonieră pe vecie,
încuiată-n inimă cu chei de-argint,
și-o să-mi lași prin testament, doar mie,
fluturii trecuți prin labirint

Am să trec prin foc tot ce mai e de ars
din existența noastră efemeră,
întregul dezacord din veacul fals,
mult prea-iubita mea prizonieră

O să te iubesc cum n-ai mai fost vreodată,
chiar de te-am iubit în chip regesc,
o să te iubesc cum niciodată
n-am crezut că e posibil să iubesc...


10 august 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu