duminică, 31 mai 2015

AM CEVA ÎN OCHI, IUBITO, SIGUR NU ESTE GUNOI

Între noi nu este cerul doar oglinda ne desparte
tu te vezi cu ochi de înger eu culeg florile moarte
ce-au fost azvârlite-n haos de un timp cu tâmple sure
trec cocorii prin oglindă și ar vrea să mi te fure
Că există-n țări străine pe o plajă futuristă
o înserare care-n mare fără tine-i mult mai tristă
și ar vrea să fii regină ca meduzele subțiri
să nu-și mai târască viața printre scoici și năluciri
Ne împrejmuie văzduhul cu un gard de păsări reci
inimile sunt răpuse puse gaj și ipoteci
pe o bancă desenată cu o cretă de Carara
ne salut-o nevăstuică tocmai a fugit cu vara
Vreau să beau luna din ceașcă când își leapădă voalul
''Menuet '',comandă-n pripă ,vrea ca să danseze calul
peste rănile în care-am proiectat tot universul
cerul e vecin cu mine își urmează interesul
Nu sunt doar statuia rece fragmentată și zăludă
peste care vântul trece și mă bate ca pe-o rudă
am ceva în ochi iubito sigur nu este gunoi
e un înger care aduce toate orele înapoi
Să le pun din nou la treabă să le dau două biciuști
ca de mila zilei mele buzele să ți le muști
să-ți rămână-n carne gustul de femeie răscroită
ce privește desfrunzirea cu un ochi de ebonită
Vin niște geamgii prin aer să modifice oglinda
îi aud de sub umbrelă dar nu prea le-nțeleg limba
îmi bat în cuie privirea și mă-nghesuie-ntr-o carte
între noi se-ntinde cerul iar oglinda e pe moarte
10 septembrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu